Naujas variklis ir transmisija
CVTronic transmisija yra sukurta tiems, kas siekia padidinti produktyvumą ir darbo kokybę dirbant laukuose arba naudojant krautuvą transporte. CVTronic sistemą sudaro du hidrostatiniai varikliai, maitinami alyva, kuri tiekiama elektronikos valdomo siurblio. Dirbant nedideliu greičiu reikia didelio sukimo momento, todėl varikliai dirba drauge. Naudojant krautuvą transportavimo reikmėms, antras hidrostatinis variklis automatiškai išsijungia, nepertraukdamas variklio apsukų, o alyva iš siurblio maitina tik pagrindinį variklį, kuris varo krautuvą. Abu krautuvo hidrostatiniai varikliai turi po ventiliatorių, todėl yra palaikoma radiatorių švara. Ventiliatoriai taip pat palaiko tinkamą variklio temperatūrą. Užvedus variklį ventiliatoriai pradeda lėtai suktis, o jų sukimosi greitis padidėja pakilus variklio temperatūrai. Visi Turbofarmer krautuvai gali važiuoti iki 40 km/h greičiu bendrojo naudojimo viešaisiais keliais.
Galios tiekimo velenas taupantis darbo laiką
MERLO S.p.A. Industria Metalmeccanic siekdama pagerinti savo mašinų naudojimo galimybes, nuo šiol siūlo juos įsigyti su mechaniniu darbiniu velenu ir vilkimo sija, t.y. su viena transporto priemone, Jūs galėsite tempti priekabas, bei dirbti su įvairiais padargais, kurie reikalauja galios tiekimo veleno. Prikabinimo kablys, priekabų stabdžiai, galios tiekimo velenas ir hidrauliniai vožtuvai leidžia puikiai dirbti su mėšlo kratytuvais, srutovežiais ir kt.
EPD – kuro taupymo sistema
Akceleratoriaus pedalas yra prijungtas prie EPD valdymo pulto, kuris reguliuoja variklio apsukas. Remiantis sistema, dirbant didelės apkrovos darbus, apsukos gali būti žemesnės negu įprastai, todėl taupomi degalai. EPD sistema leidžia reguliuoti apsukas rankiniu būdu. Pavyzdžiui, atliekant sniego stumdymo darbus, operatorius gali sumažinti krautuvo variklio apsisukimų skaičių, taip taupydamas kuro sąnaudas.